Nabór wniosków do programu „Dobry Start”
Zgodnie z nowymi zasadami naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022 wnioski można składać tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Rodzice, którzy dotąd otrzymywali świadczenie w gotówce będą zobowiązani do podania numeru rachunku bankowego, na który środki powinny trafić.
Nabór według nowych zasad rusza 1 lipca i zakończy się 30 listopada.
Jak składać wniosek od 1 lipca?
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą składać wnioski online:
• przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
• przez bankowość elektroniczną
• przez portal PUE ZUS.
Wnioski należy składać do 30 listopada. Złożenie wniosku do końca sierpnia gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to środki trafią do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.